Der blev ikke fundet nogen produkter
Brug færre filtre, eller fjern alle
Kollektion: Vaser
Ofte Stillede Spørgsmål
Bestilling og betaling+
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?+
Vi accepterer Dankort, Visa, MasterCard, MobilePay, ViaBill, Google Pay og Apple Pay.
Kan jeg ændre min ordre efter, at den er afgivet?+
Vi kan desværre ikke ændre en ordre, efter den er afgivet. Hvis du ønsker at foretage ændringer, anbefaler vi, at du forsøger at annullere ordren og derefter placerer en ny bestilling.
Kan jeg annullere min ordre efter, at den er afgivet?+
Hvis du ønsker at annullere din ordre, kan du skrive til os på info@boligretning.dk. Vi kan dog ikke garantere, at vi kan nå at annullere den. Hvis det ikke er muligt, kan du returnere varen efter modtagelse.
Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse end min faktureringsadresse?+
Ja, du har mulighed for at angive en anden leveringsadresse ved bestilling.
Kan jeg bestille som erhvervskunde, og tilbyder I mængderabat?+
Ja, erhvervskunder kan sagtens handle hos os. Vi tilbyder dog ikke mængderabat.
Sælger I gavekort, og hvordan fungerer de?+
Hvis du ønsker at købe et gavekort, bedes du skrive til info@boligretning.dk, så finder vi en løsning.
Kan jeg få en faktura med momsangivelse?+
Ja, hvis du har brug for en faktura, bedes du skrive til info@boligretning.dk, så sender vi den til dig.
Levering og fragt+
Hvad er leveringstiden, og hvilke fragtfirmaer benytter I?+
Vores leveringstid er 4-6 hverdage. Vi sender med GLS, PostNord og DPD.
Hvad koster fragt, og tilbyder I fri fragt?+
Fragt koster 49 kr. uanset ordrestørrelse, produktstørrelse eller vægt. Vi tilbyder ikke fri fragt.
Leverer I til hele Danmark, inkl. Færøerne og Grønland?+
Vi leverer kun til brofaste øer i Danmark. Det betyder, at vi desværre ikke kan levere til Bornholm, andre ikke-brofaste øer, Færøerne eller Grønland.
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme ved levering?+
Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil varen typisk blive stillet foran din hoveddør, eller der vil blive forsøgt levering igen. Hvis dette ikke lykkes, vil pakken blive leveret til en nærliggende pakkeshop.
Hvordan kan jeg spore min ordre?+
Du kan spore din ordre via det trackingnummer, du modtager i din forsendelsesbekræftelse. Hvis du har flere trackingnumre, skal du tjekke dem enkeltvis.
Hvordan fungerer det, hvis min ordre indeholder flere produkter med forskellige leveringstider?+
Hvis dine varer har forskellige leveringstider, vil du kunne tracke dem via deres respektive trackingnumre for at se, hvor langt de er i leveringsprocessen.
Returnering og reklamation+
Hvordan returnerer jeg en vare, og hvem betaler for returfragten?+
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du udfylde vores returformular, som du finder på siden Reklamation & Returnering. Afhængigt af varens størrelse sørger vi enten for afhentning eller sender dig en returlabel. Vi dækker returfragten.
Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare?+
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Hvordan får jeg mine penge tilbage, hvis jeg returnerer en vare?+
Vi refunderer beløbet via den samme betalingsmetode, du brugte ved købet.
Hvordan håndterer I reklamationer, hvis en vare er beskadiget eller defekt ved modtagelse?+
Hvis du har modtaget en defekt vare, bedes du udfylde vores reklamationsformular, som du finder på siden Reklamation & Returnering. Her skal der gives en beskrivelse af skaden samt billeder af produktet. Vi finder herefter den bedste løsning i dialog med dig.
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert vare?+
Kontakt os på info@boligretning.dk med billeder af den forkerte vare samt varenummeret på pakken. Vi sørger for at finde en løsning.
Produkter og materialer+
Hvilke materialer er jeres møbler lavet af, og hvor kan jeg finde information om dem?+
Vores møbler er lavet af forskellige materialer, såsom konstrueret træ, stål, polyrattan, fyrretræ og akacietræ. Materialerne er altid angivet i produktbeskrivelsen.
Hvordan kan jeg være sikker på, at mine møbler passer ind i mit hjem?+
Langt de fleste af vores produkter har præcise mål angivet i produktbeskrivelsen. Mange produkter har også billeder, hvor dimensionerne fremgår, så du kan være sikker på, at møblet passer ind.
Samling og montering+
Skal jeg selv samle mine møbler, eller leveres de færdigsamlede?+
Langt de fleste af vores møbler leveres som samlesæt. Der medfølger en samlevejledning, som gør processen enkel og overskuelig.
Tilbyder I montering af møbler ved levering?+
Vi tilbyder desværre ikke montering af møbler ved levering på nuværende tidspunkt.
Hvad gør jeg, hvis min samlevejledning mangler eller er blevet væk?+
Hvis din samlemanual mangler, kan du skrive til info@boligretning.dk, så sender vi dig en elektronisk vejledning.
Nyhedsbrev og tilbud+
Hvordan kan jeg tilmelde mig nyhedsbrevet, og hvilke fordele giver det?+
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev i bunden af vores hjemmeside. Som nyhedsbrevsmodtager deltager du automatisk i lodtrækningen om et gavekort på 3.000 kr. Du får også opdateringer om nye produkter.
Hvordan kan jeg få besked om nye produkter og tilbud?+
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev får du automatisk besked om nye produkter og gode tilbud.
Har I særlige tilbud eller rabatkoder, og hvor kan jeg finde dem?+
Vores møbler er allerede sat til en fordelagtig pris, og derfor tilbyder vi typisk ikke rabatkoder.
Hele siden bliver genindlæst, når du vælger et afsnit.